GREEN HOUSE SEEDS
7 lut 2019 - Seed banki
12 grudnia 2024 22:12
Bruce Linton, dyrektor generalny Canopy Growth, po raz kolejny "miesza w garnku". Linton uważa, że wraz z nadchodzącą legalizacją marihuany rekreacyjnej w Kanadzie, pojawi się nowy trend: napoje z marihuaną.
Tak jest, panie i panowie, wiecie co to oznacza...NAPOJE Z MARIHUANY!
Wszystkie żarty na bok, wydaje się, że niektórzy ważni gracze w branży marihuany zgadzają się z tym stwierdzeniem.
Canopy Growth zyskało wsparcie amerykańskiego giganta alkoholowego, Constellation Brands, firmy stojącej za takimi hitami jak "Corona" i "Modelo". Nie bez znaczenia jest również fakt, że kanadyjski producent marihuany jest pierwszą spółką, której akcje koncentrują się wyłącznie na marihuanie, notowaną na amerykańskiej giełdzie. Nie zaszkodzi również fakt, że Constellation Brands również zakupiło 9,9% udziałów w Canopy jesienią ubiegłego roku.
Brzmi trochę jak "Podrap mnie po plecach, a ja wypiję twój napój z ziół". To stare powiedzenie, nie?
Obie firmy wierzą, że napoje z marihuany będą ogromnym rynkiem, a kto naprawdę będzie się z tym kłócił? Biorąc pod uwagę, jak duży jest rynek jadalnych produktów z konopi, napoje z ziół mogą być jeszcze większe. Obie korporacje planują rozpocząć współpracę w październiku tego roku, po tym jak marihuana stanie się legalna w Kanadzie, choć nie posunęli się tak daleko, aby to zagwarantować.
Nie mylcie się, to zdecydowanie będzie impuls dla Constellation Brands na północ od granicy, jak również. Ale tak naprawdę, jak gdyby giganci alkoholowi potrzebowali jakiegokolwiek rodzaju impulsu!
Linton był ostatnio gościem programu CNBC "Mad Money" z gospodarzem Jimem Cramerem w dniu 11 lipca. Co ciekawe, miał on to do powiedzenia na temat potencjału napoju o zerowej kaloryczności, z 80 możliwymi mieszankami różnych kannabinoidów.
"Spodziewamy się, że będziemy w stanie stworzyć napoje i te napoje będą bezkaloryczne, będą powodować, że będziesz czuł się optymistycznie. Mówimy o wejściu do baru i wypiciu 'Tweed and Tonic'."
Linton powiedział dalej, że "jesteśmy, w drugiej połowie 2019 roku, będzie w stanie wprowadzić kilka nowych produktów." Linton następnie dotknął, jak planuje walczyć z czarnym rynkiem, z "produktów, które pozwolą nam lepiej konkurować z nielegalnego rynku, ponieważ część polityki publicznej nie jest po prostu, aby to legalne, to wycisnąć nielegalne."
Linton posunął się nawet do tego, że powiedział Cramerowi, że tweed i tonik staną się "twórcą kategorii" w kulturze konopi. Podobnie jak napoje energetyczne, takie jak Monster i Red Bull, tworzą swoje własne kategorie w kulturze sportowej. Rozumiem o co chodzi Bruce'owi, ale przepraszam, używanie napojów energetycznych do porównania z napojami ziołowymi to po prostu "zły smak".
Linton następnie wyjaśnił Cramerowi możliwości wyboru, które chciałby zaprezentować ludziom tutaj, na Wielkiej Białej Północy:
"W Kanadzie, to co się dzieje, to zakłócenia, które mają miejsce, gdy prawdziwy produkt trafia na rynek w naprawdę zorganizowany sposób, a ludzie mogą dokonywać wyborów zgodnych z prawem."Czy chcę zasnąć używając Ambien, czy chcę zasnąć dzięki temu z badań klinicznych Canopy? Czy chcę napić się napoju z alkoholem, czy chcę napić się napoju z marihuaną?".
Dyrektor generalny dodał również, że będzie celował w dwa bardzo specyficzne rynki, tych, którzy chcą się zrelaksować po pracowitym dniu i tych, którzy chcą trochę energii przed nocnym wyjściem.
W mojej osobistej opinii, jeśli napoje ziołowe mogą pomóc zmniejszyć liczbę spożywanych napojów energetycznych i zastąpić je bardziej naturalnym wyborem, to "Tweed and Tonic" ma mój głos do zatwierdzenia. Na przykład, w teorii, miły sok typu Sativa powinien dodać ci energii.
Red Bull mówi, że "dodaje ci skrzydeł", ale napoje z dodatkiem marihuany mogą zabrać cię jeszcze "wyżej".
Więc przesuńcie się nad "Purple Drank", bo do miasta nadchodzi super dank "Green Drank".
0 0 głosowanie Artykuł Ocena© Copyright konopny-swiat.pl 2019. All Rights Reserved.