Najnowsze wiadomości

Słuchaj, jest rok 2018, przestań używać słowa "garnek"

Turystyka konopna w Vancouver w Kanadzie

Olej CBG: Wszystko, co musisz wiedzieć

3 lipca 2022 13:07

Słuchaj, jest rok 2018, przestań używać słowa "garnek"



W miarę postępów legalizacji na całym świecie, piętno otaczające używanie marihuany zaczyna zanikać. Jednym z określeń, które wciąż ma negatywne konotacje, jest słowo "trawka".

Kiedy Chris Coggan wpadł do jednego z punktów sprzedaży, aby lobbować na rzecz praw dotyczących marihuany, prawie pozostał niezauważony. Pracownik obsługi klienta podszedł i zapytał Coggana,

"Gdzie jest ten facet od trawki?"

Biorąc pod uwagę, że miał na sobie trzyczęściowy garnitur, nie wyróżniał się jako entuzjasta marihuany. Coggan jest współzałożycielem Therapy Tonics and Provisions, firmy produkującej napoje z konopi. Mówi, że pracownicy "szukali kogoś w kolorowej koszuli z jointem za uchem".

Nawet ze wszystkimi politycznymi posunięciami, marihuana nadal niesie ze sobą piętno, które wypływa na powierzchnię przy użyciu starego slangu, takiego jak słowo trawka. Dla wielu osób, słowo "trawka" tworzy obraz leniwych, niezbyt bystrych ludzi, którzy zażywają ją bez opamiętania.

punkt sprzedaży medycznej marihuany w Kalifornii Via Green Health

Zamiast tego używaj słowa marihuana

Wizerunek "leniwego palacza" przeszkadza przemysłowi legalnej marihuany. Mówią oni ludziom, aby używali słowa cannabis. W końcu jest to naukowa nazwa rośliny. Sprzedawcy detaliczni oferują również medyczną marihuanę jako lek wspomagający dobre samopoczucie, a badania znajdują coraz więcej sposobów na jej właściwe wykorzystanie. Coggan mówi,

"Ludzie przyjmują bardziej wyrafinowane podejście do używania marihuany, szczególnie w zakresie odpowiedniego dawkowania. Nie chcemy, aby ludzie myśleli o niej negatywnie".

Konopie indyjskie mogą wygenerować ponad 5 miliardów dolarów w Kalifornii i ponad 4 miliardy dolarów w Kanadzie do 2019 roku. W związku z tym istnieje duży wysiłek, aby znormalizować narkotyk. Kalifornia zaangażowała nawet ikonę kultury marihuany, Cheecha Marina, do pomocy w rejestracji legalnego biznesu w stanie.

Ponadto, stan uruchomił reklamę na Youtube, która wyjaśnia korzyści płynące z używania marihuany, ostrzegając jednocześnie, że nie powinna być ona nigdy używana przez kierowców. B. Le Grand, wydawca Edibles List z siedzibą w Los Angeles, uważa, że sytuacja musi się zmienić. Mówi on,

"Ludzie z naszej branży i aktywiści nie lubią słowa trawka, ponieważ nie skupia się ono na wartości leczniczej rośliny, co jest tym, co jest ważne".

0 0 głosowanie Artykuł Ocena